Згідно договору оферти
1. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться згідно чинного законодавства України.
2. Повернення товару належної якості в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця, повернення товару неналежної якості в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Продавця,
3. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов’язаних з доставкою товару Покупцеві. При поверненні товару неналежної якості Інтернет-магазин повертає сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару в повному обсязі, включно з витратами на доставку.
4. Після затвердження макета Покупцем, і при оформленні замовлення з додатковими опціями, а саме нанесення зображень, фірмової символіки, товарних знаків, претензії до замовлення не приймаються, а умови гарантії не поширюються, повернення грошових коштів в даному випадку не передбачено.
5. У разі помилки з боку Продавця, а саме виконання завдання з відхиленнями від затверджених макетів і домовленостей, Продавець повертає кошти в повному обсязі, і компенсує витрати Покупця, пов’язані з доставкою товару.
6. Строки для повернення товарів належноі та неналежної якості – 14 діб, з дня замовлення та оплати. Покупец звертається до продавця використовуючи імейл чи контактний номер, Продавець ідентифікує Покупця згідно номеру замовлення та контактних даних, створює транспортну накладну та передає ії Покупцеві, для подальшого використання по поверненню замовлення. Для поверненя замовлення можна використати відділення Нової Пошти, яке є більш комфортним для Покупця.
7. Термін по поверненню коштів 14 днів з моменту отримання товару належної чи неналежної якості.
8. Методи оплати узгоджуються з Покупцем, але звертаємо увагу якщо кошти були сплаченні на рахунок, кошти будуть повернути на рахунок Покупця. Якщо Покупець використовував платіжні системи, гроші будут повернуті на картку з якою було списання.
28 жовтня 2022
ТМ Лєнточка